søndag 21. august 2011

Godsaker fra iherb

 

I går hentet jeg tre pakker fra iherb.com på postkontoret. Det er alltid en overraskelse å åpne pakkene, for jeg husker aldri hva jeg har bestilt. Det skyldes nok at jeg bestiller altfor mye, altfor ofte :-)
Jeg er iherb-avhengig og kan surfe gjennom sidene deres dag ut og dag inn. Til deg som ikke kjenner til iherb, så er det en nettside hvor man kan bestille helsekost og livsstilsprodukter til en mye rimeligere pris enn i Norge.

Favoritten i eskene var selvsagt mengder med sjokolade fra Chocolove - ekte og naturlig sjokolade laget med kjærlighet. Nå har jeg sjokolade til de neste månedene. En plate (90 gram) koster $2.20 (ca. 12 kr) - til sammenligning koster de beste økologiske sjokoladene i Norge rundt 30-40 kr pr plate (100 gram). Frakt kommer i tillegg, jeg betalte 20 kroner i frakt for 13 sjokoladeplater, så det lønner seg fremdeles.


Jeg fikk også fylt opp kjøkkenskapene mine med bjørkesøt (xylitol) fra Xlear, kokosmel fra Coconut Secretog ulike varianter av nøtter fra Now foods.
Fortsatt er det 6 pakker som snart ankommer postkontoret, og jeg venter i spenning. I mellomtiden er det bare å brette opp ermene og lage litt godsaker på kjøkkenet.

Hvis du ønsker å bestille fra iherb.com, kan du bruke rabattkoden ORU507 og få $5 i rabatt på første bestilling. Lurer du på hvordan du går frem, er det bare å spørre :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

ShareThis