fredag 22. juli 2011

Min daglige shot


Etter inspirasjon fra andre supermatbloggere har jeg også begynt å ta mine daglige greens.
Jeg bestilte grønn blanding fra Perfect Food på iherb.com som består av byggress, hvetegress, havregress og alfalfa. 1 ts av dette pulveret tilsvarer å spise 1/2 kilo med grønnsaker.
Foreløpig synes jeg ikke den smaker så veldig godt, men jeg venner meg til den mer og mer for hver dag som går.
Jeg blander ut pulveret i eplejuice, slik at den smaker noe bedre.

Hva er effekten?
Jeg kan bare snakke for min egen del, men jeg merker at jeg får økt energi, en kickstart på dagen, mindre søtsug og holder meg mettere utover dagen.
Etter at jeg begynte å drikke morgenshoten min har jeg nesten ikke spist noe sjokolade, og har ikke lyst på det heller.
Jeg anbefaler alle å gi grønt en sjanse, men begynn forsiktig for det kan være ganske tungt fordøyelig for magen om man ikke er vant til det. Det bør heller ikke gis til barn under 3 år.

Hvilke greens tar du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

ShareThis