lørdag 15. oktober 2011

Det renner inn med iherb-godsaker

Det har vært en hektisk uke, derav den manglende bloggingen. Men nå er det helg, og tid for litt avveksling. Hele tre iherb-pakker har ankommet i går og i dag. Den ene pakken er en gave fra iherb siden jeg har blogget om dem. I gavepakken fikk jeg en body lotion fra Madre labs, lypsyl fra Crazy rumors og en pose med karamellisterte savifrø.

Body lotionen fra Madre labs er en uparfymert og ganske fet krem. Den trekker fort inn og er perfekt for vinterkulden. Det samme er lypsylen fra Crazy rumors. Perfekt for vinterleppene og så smaker den helt fantastisk godt, siden den inneholder eteriske oljer av appelsin. Anbefaler begge deler.

Savifrøene er jeg litt usikker på. Det står på pakken at de skal smake som nøtter, og at de har et høyt innhold av omega 3. Dessverre smaker de omega 3, litt som tran. Jeg er heller ikke glad i sukker, og siden de er karamelliserte faller de ikke i smak. Mulig man må venne seg til smaken, men jeg tror ikke det er et produkt jeg kommer til å bestille på egen hånd. Noen andre som har smakt på savifrø?

Produkter jeg derimot har bestilt, ankom perfekt sammen med den første vinterforkjølelsen. Nesen er tett, lillemor hoster og hodepinen er ikke langt unna.
Jeg har bestilt homeopatiske legemidler for å hjelpe mot en rennende nese, hoste og hodepine. I tillegg har jeg bestilt vitamin B-tilskudd fra Garden of life.

I tillegg har jeg bestilt litt kveldskosprodukter: To typer yogi-te; detox og womens energy, og quinoakjeks med sjokoladebiter fra Andean dream.

Så nå kan vinteren bare komme - jeg er klar! :-)


2 kommentarer:

ShareThis