fredag 5. august 2011

Fredagskveld med noko attåt


Noe av det beste jeg vet er å dra på store matvarebutikker - helt alene, handle i fred og ro og la meg inspirere. Titte etter nye produkter, lese innholdslister og avgjøre om varene får bli med i posen hjem.

Jeg har ikke drukket brus (annet enn vann med kullsyre) på nesten et halvt år, og ikke har jeg savnet det heller.
Men da jeg i dag fant brus laget av naturlige ingredienser - uten tilsatt sukker - vel, da måtte jeg ta den med hjem og prøve.

Brusen, som heter Feel good, er ikke noe nytt, men dette er første gang jeg tester den.
Den har ikke så mye kullsyre, noe jeg synes er bra - og den er mer enn søt nok for min gane.


Jeg kjenner at jeg fremdeles ikke har noe behov for brus, men tenker at dette kan være et greit alternativ å servere for eksempel når vi har gjester.

Til brusen skal jeg nyte litt herlig sjokolade fra Green Dream, en med tranebær og en med blåbær.

Dagens butikktur var uten tvil en suksess :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

ShareThis